May 7, 2009

Selamat Menempuhi Musim Peperiksaan 2009

Musim exam datang lagi.. Kali ini, Fakulti Perubatan Universiti Al-Azhar membuat sedikit kejutan; dengan menghabiskan semua exam seawal 18 Jun!

Sebelum ini, Universiti Al-Azhar dikenali dengan universiti yang paling lambat habis exam.. tahun lepas, exam berakhir pada 25 Jun.. Dua tahun lepas, 17 Julai.. Tahun ni, 18 Jun..

Kami pelajar tahun ke-3 perubatan, akan bermula menghadapi peperiksaan pada 11 Mei 2009.. Kertas pertama, Pharmacology written..

Minta semua yg menziarahi blog ini untuk sama-sama mendoakan kejayaan kami di sini.. Yang masih belum bersedia, jangan putus asa dan teruskan usaha.. Tapi jangan lupa untuk mendapatkan rehat yang secukupnya.. Jangan terlelap ketika melakukan aktiviti-aktiviti seperti memandu, menunggang, dan memasak.. Nanti jadi macam ni:-


Good luck! (^_~)

7 comments:

Hafiz said...

wei!!! pic ak woi!!! ni bleh wat duit ni, ciplak pic org... hahahaha... biasa la, great pic comes from great man....

cocoa said...

All the best to u..saya pun nk exam on 6 june..huhu..

tanpa nama said...

betul ke potong jari tu?
wah seramnye ok..

ha betul la kan taon lepas korg abes exam awal pastu balik mesia awal kan?

sebab seingt sy dak cairo x abes exam lg bro dah terbang balik mesia..

Ezainy said...

seram seyh nengok jari tuh..hihi
gud luck effy utk exam kali nih.

Amermeftah said...

Ini kawan-kawan Zulaikha yang tengok Nabi Yusuf ke?

Qalam Aisyiq said...

Salam...

hahha..pak ngah pis dah mrah dah haa..

isyh2..takutnye..tgk gmbar tu ha...

Hamba Allah said...

salam..
jari tu nak wat perencah sayur ke?
slurp..nmpk mcm sedap je.